Logistikk Inside-redaktør Per Dagfinn Wolden gleder seg til å møte abonnentene under Logistikk 2022 på Vika Kino 31. mai.
Meld deg på "Vårens vakreste eventyr"
Logistikk Inside og Moderne Transport går sammen og lanserer vårens viktigste konferanse og møteplass for logistikkbransjen. Gode leser av Logistikk Inside: Kjenn din besøkelsestid.
«Logistikk 2022» holdes på Vika Kino i Oslo, tirsdag 31. mai, og arrangeres i samarbeid med Logistikkforeningen.
– Tiden er overmoden for å komme sammen, lære litt og diskutere nye muligheter. Nå får abonnentene en gyllen anledning til både faglig påfyll og litt nettverksbygging, sier Inside-redaktør Per Dagfinn Wolden.
Det er digitalhodet Torgeir Waterhouse som skal lede Logistikk 2022. Han får gleden av å introdusere kapasiteter som:
Thor Myklebust (Hyperloop Cargo),
Silvija Seres (LørnTech),
Elisa Gasperini (Ahlsell),
Ole Andreas Hagen (NHO),
Kim Aleksander Hammer Iversen (Zendera)
Elisa Gasperini (Ahlsell)
Lars Erik Matsson Fagernæs (Aviant)
Pia Meling, (Massterly) og mange fler
Heldagskonferansen avsluttes med båttur i Oslofjorden med SS Vega - for de som synes det er like viktig å bygge nettverk som kompetanse.
Her er noen av temaene som vil bli tatt opp på konferansen:
Hvordan tenker vareeierne? Hva er egentlig deres fremtidsplaner?
Jordskjelv i verdikjedene. Dette bør du ta hensyn til, og slik bør du tenke i en uoversiktlig verden.
Ny teknologi skaper nye muligheter. Få oversikt og se hvordan teknologien river sperrer i logistikken.
Å være bærekraftig er ikke bare moral, men også business. Hvordan kan du posisjonere deg for å bli grønnere og mer attraktiv?
Er det mulig å kombinere lønnsomhet og utslippskutt, uten at det går ut over effektivitet og leveringsdyktighet?
Se fullstendig program og kjøp konferansebillett på logistikk2022.no
Tar logistikktempen hos vareeierne
Under konferansen vil også den andre årlige vareeierundersøkelsen i regi av Logistikk Inside og Moderne Transport bli presentert.
Hvordan påvirkes norske vareeiere av utfordringene i de internasjonale forsyningskjedene? Er de villige til å ta kostnadene for omstillingen til grønn og miljøvennlig varetransport? Hvordan står det til med automasjonsgraden på lagre rundt om?