Foto: Tolletaten
Tolletaten med sjarmoffensiv - oppretter brukerpanel for næringslivet
Nå kan du hjelp Tolletaten med å tilby enda bedre løsninger, og en tydeligere kommunikasjon med næringslivet.
Brukerpanel
- Et brukerpanel består av ulike brukere som representerer en målgruppe for en spesifikk tjeneste, produkt eller prosjekt.
- Brukerne gir tilbakemeldinger, tester brukeropplevelsen og deltar i forbedring og evaluering av produkter og tjenester.
Etaten er nå på jakt etter deltagere til brukerpanelet som skal bidra til bedre og mer strømlinjeformede prosesser mellom etaten og næringslivet.
Det er kommunikasjonsrådgiver Sindre
Aldal Johannessen som tipset Logistikk Inside om opprettelsen av brukerpanelet.
- Hva innebærer deltakelse?
- Du får muligheten til å delta i spørreundersøkelser, faglige
samtaler testing av nye løsninger. Du bestemmer selv hvilke aktiviteter du vil
være med på. Det eneste du sier ja til er å motta en invitasjon på e-post
opptil tre ganger i måneden.
- Hva er formålet?
- Formålet med brukerpanelet er testing av brukervennlighet,
evaluering av nye funksjoner, identifisering av problemer eller behov, og
generell tilbakemelding om våre tjenester.
Så her har du altså sjansen til å bedre rammevilkårene til både egen bedrift og næringslivet som helhet. Mer info og påmelding til brukerpanelet finner du her.