Viktig melding om innlogging for våre abonnenter!
Som abonnent på Logistikk Inside må du oppdatere/skaffe deg nytt passord etter mandag 13. november kl. 12.
Til å drifte vår abonnementsløsning benytter Logistikk Inside tjenestene til softwareselskapet Infosoft. Selskapet legger nå om innloggingsløsningen for digitale abonnement, fra dagens løsning, Auth0, til Microsoft Azure. Akkurat det er ikke så interessant for deg.
Fri innlogging på nye artikler de første dagene
Det som er viktig for deg, er at i den forbindelse er samtlige abonnenter nødt til å oppdatere sitt passord.
Det er superenkelt å få nytt passord, men i en travel hverdag ønsker vi å gjøre det så friksjonsfritt som mulig for alle abonnenter.
Mandag til onsdag vil alle nye artikler som publiseres være tilgjengelig uten krav til innlogging (artikler i arkivet vil ha krav om innlogging). Slik kan du enkelt holde deg oppdatert mens du er på farten, med null friksjon for å få tilgang på de ferskeste nyhetene fra logistikkbransjen.
Alle artikler vil ha en hyggelig påminnelse, som den under, om at du må huske på å oppdatere passordet ditt. Det eneste du trenger å gjøre er å trykke "Glemt passord".
Skulle du stå fast eller ha noen spørsmål, er det bare å kontakte vår kundesupport, da vil min hyggelige kollega Christian stå parat til å hjelpe deg om du har spørsmål. Han kan nås på telefon 66 82 31 04 i ordinær arbeidstid.
Du kan også send en mail til post@logistikkinside.no
Husk å oppdatere ditt passord!
- Logistikk Inside skifter innloggingsløsning mandag 13. november.
- Fortvil ikke, det er superenkelt å få nytt passord.
- Når du skal logge inn, trykk "Glemt passord".
- På vår kundesupport er Christian parat til å hjelpe deg om du har spørsmål. Han kan nås på telefon 66 82 31 04 i ordinær arbeidstid.
- Du kan også sende en mail til post@logistikkinside.no
.